Dansuppvisning

Nu har jag varit på dansuppvisning, min syster var med. Dom var jätte jätte duktiga.

Och jag fick det än en gång bekräfftat, Robert Falk är H-E-T!! Oj oj oj.. ;)

Jag vet inte, men det är någonting speciellt med män som kan dansa. Sättet dom rör sig på, så mjukt och.. Naturligt. Sen gör det ju inte saken bättre att Robert är otroligt het för att vara en 40+are =P
Gift med den underbara Lena Ljung-Falk och har tre BEDÅRANDE barn (två av dom har jag haft på dagis när "den tiden" begav sig =P)

Sen har vi ju nästa "pirr". Män som spelar gitarr.. Behöver jag säga mer? =P

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: sanna

hm vad jag vet så kan micke varken lira gurra eller dansa så du har nog valt fel man

2008-11-30 @ 22:20:22
Postat av: Petra

no moooooooooooooooneeey! har du glömt bort msn? :)

2008-12-01 @ 17:11:32
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: PeeWee

Hm, killar som spelar trummor då? ;)

Huh? HUH? HUHUHUH? ;);););)

2008-12-16 @ 12:06:16

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0