Goder morgon.

Urs så trött jag var när Anna vaknade vid halv 7. Suck. Jag tror jag håller på att bli sjuk, typiskt. Haft ont i halsen sedan igår, mina halsmandlar har börjat svullna lite och jag känner mig inge pigg alls. Men men.. Det kanske går över? Jag känns varken ha tid/ork eller lust att bli sjuk faktiskt.

Igår käkade vi middag hos svärmor, kött och potatisgratäng. MUMS! Vi åt lite farsdags-tårta och kikade på TV. Sen när vi kom hem så tittade vi på Sanningens ögonblick. Haha.. Är det bara jag som tycker att det är liiiite roligt att människor verkligen har så "mörka hemligheter"? Haha.. Hon som var först kommer nog bli av med jobbet.. Åkt på en privat solsemester med pengar som skulle gå till arbetet och använd sådanna pengar till eget bruk.. Shit. Aja..

Nu ska jag riva fram dammsugaren, det var ett mindre missöde här om dagen som involverade aska och grovdammsugare.. Min kära sambo skulle fixa men.. Jag får nog dammsuga själv ser det ut som.. =P

Vi kanske hörs sen, adios!

Kommentarer
Postat av: s

Jag tror hon får behålla jobbet, för om man kollade lite till fick msn veta att hon var assistent åt sin kille som var handikappad så de va deras gemensamma pengar och alltså även assitent pengar. / the nerd

2008-11-10 @ 21:26:23
URL: http://elakochkonstig.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0