Huvva, det är vinter nu

Japp, nu är vintern här. 9- visade termometern i Torvalla igår kväll. Brr.. Kvällen igår spenderades på "halloween-party" i Kläppe, inget vidare party egentligen. Men det var ändå trevligt. Jag och Anna somnade till i soffan där, gissa om det var skönt?! Sen tittade vi på Idol, och Nej Kickan det är inte ett bra fredags-förbriv enligt mig, och sen hade lekte vi like ordlekar.. Vad heter Bamses fru Egentligen?

Idag har vi varit hos pappa och tagit det lugnt, sen åkte vi till Lakke och Marie och deras barn Olivia och Leon. Käkade mat där och nu är vi hemma hos pappa igen. I morgon mitt på dagen åker vi nog hem tror jag, hem till sin egen säng. Skönt =) 

Nu ska jag läsa bloggar! Adios

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bamses fru heter brummelisa.. ;)



ja jättejobbigt, saknar han så.. =( han var väldigt gammal, och så blev han dålig i veckan här, fick anfall och kunde knappt andas.. veterinären bekräftade att lungorna var slut.. =( så det var ju bäst för honom men man sörjer likväl ändå..

kram

2008-11-01 @ 21:49:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Heter hon inte Brummelina eller nåt sånt? =D haha. Nu fick jag en tankeställare!!

2008-11-03 @ 05:54:16
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0