I morgon så...

...åker vi till Stockholm.

Idag har vi egentligen inte heller gjort så mycket. Latte på brödbiten och sen köpte jag en liiiiten jävla termos på Järnia för 120 spänn. Men men.. Måste ju ha en.

Plockat och tvättat, diskat och hälsat på svärmor och Erika. Gatt ju hälsa på lite innan vi drar i morgon bitti, Anna och jag. Det ska bli väldigt skönt faktiskt att komma bort en stund.. Plus att jag har en låååång lista med julklappar som ska inhandlas. Så det blir nog bra. Vi ska bo ute i Gustavsberg hos min mammas farbror och kommer hem på söndag. En weekend med släkten, blir nog bra det =D

Anna har varit på strålande humör idag, skrattat och vi har busar mest hela dagen. Sovit ute i vagnen och mått gott. =D Nu trodde jag att hon skulle sova, men icke. Hon ropar från sängen.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet <3 Du är så himla söt.. Det är lite konstigt just nu med allt.. Kan prata då du kommit hem! <3

2008-11-20 @ 00:39:56

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0