Idol och ett trött barn

Japp, nu har jag hittat mig en dator, så nu blir det lite bättre med uppdateringen =)

Anna ligger uppe med min mamma och sover, Sofie sitter här och tom-glor på Idol, Kenneth och Katarina tittar oxå. Julia är uppe med Ebba och ska snart ut på röj, Simon drog nog ut i sitt lilla bås med en kompis han med. Här ligger jag på golvet nedanför TVn och bloggar.. Härligt. =P

Köpte den där veluordressen på HM idag iaf, den som jag skulle köpa för tusen år sedan (okej, 2 månader) men som inte fanns.. Köpte en julklapp till gubben och två halsdukar till min skatt. I morgon ska jag nog försöka hitta resten av den långa listan med julklappar. Jag skötte mig väldigt dåligt idag, skäms nästan.. Blir väl så att man åker till Solle i år igen och handlar alla julklappar.. =P

Juste, ska på jeansrea i morgon med här i Gustavsberg.......

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0