Jaha..

Nu har jag svidat om till mrogonrocken, och sitter här. Jag har precis fått lilla Anna att somna, hon har varit lite tjurig på den fronten ikväll, det är mycket roligare att titta på lampan och gnälla lite i mellan åt. Men skam den som ger sig, lill tösa var ju så trött men hon vill ju så gärna vara med HELA tiden =D

Gubben är hos T och snackar skit antar jag, så jag och Anna fick kika på DH själv ikväll. Spelar ingen roll hur många säsonger det går, det är fortfarande lika mycke spänning och intriger på Wisteria Lane.. =P

Nej nu ska jag sova jag med, natti natt!

Kommentarer
Postat av: Marre

haha meen Mariie :P. nee vi är bara VÄLDIGT bra vänner :P;)

2008-11-11 @ 23:15:25
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhå okej, hoppas de går bra då =)

haha i know, men de tog mig länge till att komma igång i den här "städandan" ska ja säga. s Men de e så skönt när de e fräscht.. En sten som faller från axlarna på en gång.. :)

haha ja de brukar vara så.. för mig å :) men de va ett tag sen nu :)

2008-11-12 @ 08:22:55
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0