Jahapp

Nu är det full rulle här. Anna Panna har varit lite gnällig i kväll, men nu sover hon i min systers knä. Min farbror är här och min kusin Caroline och hennes kille. Marre och Gabbe var här förut, men när jag vaknade (tog en powernap) så hade nog Carro skjutsat hem dom.

Nu verkar det vankas mat, men dom är lite oense om vart dom ska käka. Vissa vill ha pizza = försent. Vissa pratar om Max och andra om McDonalds. Så vi får väl se vad dom stoppar i sig..

Nu ska nog jag lägga mig faktiskt.. Har varit vaken sedan 07.20 förutom den där powernapen. SÅ jag är trött.

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jodå, hittills har den vart bra. edvin sov mycket bättre inatt så! =) hur länge blir ni borta då? Kram

2008-11-16 @ 11:49:47
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0