Kul.. =P

HAR DU SETT DETTA MÅSTE DU KOPIERA TEXTEN, SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.
VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?

(blev ingen bild kompisar...)

Ditt namn? Marie Therese Henriksson
Födelseår? 1988
Hur lång är du? 165 cm (tror jag..?)
Spelar du något instrument? Nej.
Är du hungrig? Noep.
Vart befinner du dig just nu? Hemma.
Biter du på naglarna? Nej.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Röda.
Har du några husdjur? Hunden Bettan.
Är du singel? Nej.
Vem är snyggast? Anna.
Vem vet mest om dig? Min bror tror jag..
Vad vill du ha just nu? En kopp te.
Rädd för? Höjder och fjärillar.
Har du körkort? Ja.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte. Andreas om jag inte minns fel...
Sjunger du? Absolut inte!
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nej.
Din hårfärg? Brun....?
Grönan eller Liseberg? Gillar inte karuseller så för mig kvittar det.
Vad sover du i? Inget.
Favoritdryck? Cola, fanta och sprite.. Och kaffe, NATURLIGTVIS.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Marie"
Hur svarar du i mobilen? "Marie".
Sov du ensam inatt? Noep.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Myste med Anna i soffan.
Vad gjorde du för 15 min sen? Myste med Anna och kollade på Grey's.
Vad var det senaste någon sa till dig? Adjö.
Druckit idag? Kaffe, vatten, saft......
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt.
Godaste glassmaken? Haägendaaz (eller hur det stavas) Vanilj.
Drömmer du mardrömmar? Drömmer inte längre tror jag.
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster.....
Favoritgodis? Lakrits.
Längtar du mest efter just nu? Värmen!
Vad väntar dig om 10 år? Utbildning, ny hemort och kanske ett till barn...
Saknar du någon nu? Bettan............
Snus eller cigaretter? Snus.
Vill du ha barn? Ja, har ett redan =D
Längtar du till din nästa födelsedag? Njae...
Är du snäll? Jag vill gärna tro det iaf...
Är du blyg? Njae..
Tycker du att du har fin dialekt? Dialekt?
Har du spytt i någons knä? Säkerligen..
Tycker du om fester? Njae.. Inte direkt.
Är du modig? Kanske..
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Ingenting speciellt. Ev in till Torvalla.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? I don't give a damn.
Är du sugen på något nu? Ja, snus.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Det är ju kallt..... Så nej.
Vem får en kram? Micke och Anna.
Vem får en puss? Micke och Anna igen..
Brukar du läsa horoskop? Ibland så..
Sprit, cider, vin eller öl? Martini........
Kan du baka bullar? "No comment"
Bläck eller blyerts? Bläck.
Katt eller råtta? Katt.
Hund eller katt? Hund!
Vad såg du senast på tv? Grey's Anatomy.



Shit vilken låååång lista.. Men nu är den besvarad.. Nu ska jag gå ner och fika, sen soooova.

Natti natt

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0