Måndag.

Dagen har gått fort, har faktiskt haft att göra hela dagen. Det hela började ju med att Anna Panna vaknade klockan halv 7. Härligt. =P Vi gick ner, kikade på Nyhetsmorgon och The Voice. Anna somnade om igen vid 8 tiden, men jag gjorde inte det för ovanlighetensskull. Så jag tog och plockade ihop lite hemma och så.. När jag skulle riva fram dammsugaren så ringde Åsa och hon och Erika kom ner en sväng. Sen sedan dom gått kom Sandra och Edvin, det var roligt =D Efter det kom Micke hem och vi käkade lunch för att sen rejsa iväg på Hälsocentralen för läkarbesök. Det gick bara bra =D

Sen när vi kom hem efter det for Micke och Mattias och fixade rathögen (återigen, läs Saaben) och jag och Anna somnade i soffan. Vi åt middag när Micke kom hem och sen har vi sörplat kaffe och kollat på AFV. Så jag har alltså INTE dammsugat idag.

Men det är ju en dag i morgon med. Nu ska jag bada Anna. Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0