Natti natt

Nu vill jag bara krypa ner i min säng med min man och få sooooova. Anna har somnat, och ligger i sin säng och sussar så sött. Jag ska kuta ner och borsta tänderna och sen sova.

Min bror har varit här mest hela dagen idag, det har varit trevligt. Mamma och hennes sambo kom förbi en sväng i kväll, dom skulle hämta min syster som oxå kom tillsammans med Annas faster Jenny. PeeWee och hans flamma Louise kom oxå en sväng så det har varit fullt hus här ikväll.

Nu börjar jag känna mig hängig, mår illa och har lite ont i huvudet. Så ner, ett glas vatten bredvid sängen och hoppas att jag inte vaknar dödssjuk i morgon.. Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: PeeWee

Hahahahaha vadå hans flamma? :O Inge flamma här inte! Louise är min fru! :)

2008-12-16 @ 12:07:24

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0