November

Är här och det känns.. Kallt. -11 grader visade termometern ett tag inne i Torvalla. Skitkallt!

Nu är vi iaf hemma igen. Känns himla skönt faktiskt. Men jag glömde ju min mobilladdare i Östersund NATURLIGTVIS, men jag fick låna en av min bror. Just nu har jag Mickes gamla eriksson, men den.. Jag fattar mig inte på den just.. Aja, jag lär mig väl.. =) Ska kolla på J's barnvagn i eftermiddag, vi kommer troligen att köpa den. Våran är riktigt skum. Aja..

Nu ligger Anna och sover, jag har drukit alldeles för mycke kaffe för idag och ska nog fundera fram någon lunch snart.
Anna fick två paket igår, ett från Svegarna, TACK!! =D
Och ett ifrån Anneli, gulledig Anneli, koftan är JÄTTEFIN!! =D

Annars då? Joo jag ska nog ta och städa lite idag tror jag.. Känns som att det är en evighet sedan jag städade hemma här.. Men å andra sidan har jag ju inte varit hemma heller =P

Nu ska jag läsa bloggar, adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0