Nuså.

Mattias och Jaana åkte nyss hem, det har varit en mysig kväll. Jag vet inte om gubbarna slagit huvudet eller vad det är, men vi har blivit uppassade hela kvällen. Vi behövde inte ens hämta maten själva.. =P Men tugga fick vi göra.. =D

I morgon är det farsdag, gubbens första farsdag. =D Får se om jag och Anna gör någon speciellt god middag i morgon, vi får se om gubben är hemma till middagen. Skrothögen (läs Saaben) skall fortsätta fixas i morgon.. Annars får vi skämma bort honom lite extra på morgonen.. =)

Nej nu ska jag snabbläsa lite bloggar innan vi ska sussa.. Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag tänkte det =) Ska på oasen till halv tio och brukar vara där en timma, dvs till halv elva.. skulle man kunna komma förbi en sväng efter de? innan man far hem igen menar jag, eller blire för stressigt me läkarbesöket?

Kram =)

2008-11-09 @ 10:34:43
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

Va kul =) då ses vi imorron.. skickar ett sms när vi e på oasen då =) så har du lite tid på dig ;) Hehe, nope, du kan skippa kaffet för min del.. s vatten duger utmärkt ;)

Hörs och syns imorrn.. Kram

2008-11-09 @ 22:33:23
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0