Sista vardagen denna vecka

Och ack så fort det har gått.

För två veckor sedan var vi på BVC sist, nu väger min skatt 4825 och är 56 cm lång. Stor tjejen.. =D
Idag har vi hittils bara tvättat en maskin tvätt, ätit chili con carne och funderat på att stryka lite gardiner. Men jag orkar inte. Fan vad jag är lat idag =P Ska skärpa mig, jag lovar. Kollade iaf igår om alla lampor i ljusstakarna fungerade, och hör och häpna inte en enda var trasig! Helt otroligt.

Lussebullarna jag bakade i veckan.. Dom är.. SLUT!! ½ liter gjorde jag på, och nu är det alltså slut på det goda.. Lika bra att köpa och göra fler då.. =D Himla goda blev dom iaf =D

Nu ska jag läsa bloggar och sen stryka gardiner.. Det finns kaffe om nån vill ha. =P

Kommentarer
Postat av: Petra

Man tackar, man tackar!

2008-11-28 @ 15:22:05
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: PeeWee

Shit, Nova va 55 lång och 3800 när hon föddes! :P

2008-12-16 @ 12:08:27

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0