00.08

Nej  jag har inte lämnat blogg världen mina vänner. Men jag har en dotter som varit tussig =(

Marre och Gabbe är på besök, så vi har haft fullt upp Anna och jag. Sen har Anna haft en förkylning som ÄNTLIGEN håller på att ge upp. Vi orkar inte fler Law and Order- repriser runt 4 på morgonen. =P

Sedan sist har vi egentligen inte gjort så mycket. Jag har myst Gabbe och förundrats över att han är så stor och CHARMIG!! Bilder kommer sen. =P Anna har som sagt börjat piggna på sig, så nu sover hon inte 22.5 timmar per dygn, det är roligt =) Idag har hon faktiskt mest varit vaken =D

Min MSN fungerar fortfarande inte, och för att inte smitta ner hela min kontakt-krets så håller jag mig borta ifrån den. Brorsan var här idag och fixade till datorn, så nu fungerar den PRIMA. Vad skulle jag göra utan min hacker-bror? Troligtvis fortfarande ha Vista..........

Idag var vi iaf och vägde och mätte lill-tösa. Idag väger hon 4130 och är 53 cm lång. Mammas stora tjej =D Det var in en läkare oxå, så jag fick lite tips om vad jag ska smörja lillan med, så nu ska det nog bli bra. Annars fick vi höra av oss till veckan om det inte blivit bättre. Annars då? Joo vi käkade lunch på Brödbiten och barnen sussade ute i vagnarna. Har kommit fram till att våran vagn är skitdålig och jag vill sno Marres fina Emaljunga. Suck.

Jaja.. Nu ska jag väcka min flicka, byta på henne och ta på henne pymmen och sen krypa till kojs.
Sov så gott gott folk, hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha har du? =) de va de värsta =) haha hur har du fått dom? Vilken tur de kom fram då, haha.. :) va tyckte du då?

2008-10-25 @ 10:07:13
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Jenny

Hej på er. Mysigt att gå på vagnpromenad och fika. Njut av den tid som är just nu. Svisch så går de i femman ;-) och det är också supermysigt! Jag har en vagn som du kan få köpa. Det är en grå sittvagn med ligginsats och väska. Den har lufthjul (tror jag det heter). Ha de/Jenny

2008-10-25 @ 10:42:38

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0