1/10-08

Shit vad tiden bara rinner iväg!! Redan första oktober, helt otroligt. I morgon fyller Mattias 20, så då ska vi upp till Gulldalen och hälsa på.. Träffa Casper och han ska få träffa Anna. =D

Natten har varit fantastiskt. Anna och jag gick och la oss vid 22 tiden, efter Desperate Housewifes, vilket jag SOMNADE till!!? Har nog inte hönt tidigare men men.. Vaknade och insåg att jag faktiskt tycker att våran soffa är ALLDELES för smal för att sova i med Anna på armen.. Så då bytte vi en blöja och gick upp och la oss. Jag tror jag somnade innan Anna iaf.. =P Sen vaknade hon vid 12 snåret när pappa Micke kom och la sig och då käkade vi och gick ner och bytte en blöja för att sedan somna om.. Ända till 04.30!!! Samma procedur och sen klev vi upp, utvilade, vid halv 8. Ringde en massa samtal då klockan slog 8 och fikade lite till nyhetsmorgon.. Myyyysigt.

Anna har provsovit sin egen säng idag, det gick bra. Men nog saknade mamma henne i sin säng.. **måste vara stark** Haha.. Vi får väl se, hon kanske får börja sova i den när hon blivit liiiiite större.. Kanske nästa vecka? =P

Undra vad man ska förgylla resten av dagen med då? Det är aptråkigt väder ute och jag har ingenting att göra.. Städa gjorde jag ju igår och tvätta har Micke redan gjort. Så nu är det till och med TOMT så gott som i tvättkorgen. Resten kan vara.. =P

Tack för alla fina kommentarer!!!!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Ida L

Julia sov mellan mig och Tobias i våran säng tills hon var ca 1,5 vecka :-)

Nu sover hon bara i sin säng!!

Kram!

2008-10-01 @ 13:35:58
URL: http://mammaida.bloggagratis.se
Postat av: Mia

haha, du får pröva. jag kör i paint. fin header? fin dotter tycker jag.. tänk om man kunde göra en sån..

2008-10-01 @ 13:51:08
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Linda Amcoff

Gabriel har sovit i sin säng från början. Han sov inte hos mig på BB heller. Där tyckte jag sängarna var opålitliga, och här hemma är det Andes som är opålitlig! Han skulle kunna snurra och lägga sig över Gabriel utan att ens märka det. Men på morgonen när Anders har åkt till jobbet ligger han hos mig nån timme och myser!

2008-10-01 @ 14:36:42
Postat av: Linda

Ja men visst är det mysigt när dom sover i sängen med en? =)



Ta tillvara på den här allra första bebistiden, den går allt för fort..

2008-10-01 @ 15:05:22
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0