4/10-08

Kanelbullens dag. Jag är inte så förtjust i bullar.. Men nog har jag ätit en iaf.. =P

Annars raggade vi byn fram och åter med barnvagnen jag, Anna, brorsan, mamma och Micke. Jag skulle köpa glödlampor till taklampan i vardagsrummet och hudkräm. Vad köper jag? Hudkräm, fusk-paj och coca cola.. Kanon.

Lördagen har annars flytit på ganska så bra, haft en hund på rymmen, dock inte våran men hennes kompis.. Haft främmande där Anna fick fina kläder och sen fick hon kläder av sin faster Sanna med =) Vi blev bjuden upp till Åsa på middag idag, det var gott. =D  Sen ville Erika leka med Anna, mata Anna, dansa med Anna óch tilslut hålla i Anna. Och Anna sov lugnt dramat igenom.. Som vanligt =P I morgon ska vi hoppas på lite bättre väder så kanske vi kan ut på en riktig promend, kanske hälsa på min gammelfarmor. Jag hade tänkt dammsuga uppe idag, men det har som inte blivit av.. Jag har som.. Prioriterat bort det.. Haha..

Var och hämtade ut mitt paket från Ellos igår btw, och jag ÄLSKAR min mjuk-mys-pys-dress. Underbar.. =)


Jag ska hälsa kusin Marielle välkommen in i bloggträsket med.. =)

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha tackar :D

2008-10-04 @ 20:46:29
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0