7/10?

God morgon.

Första riktiga natten i  spjälsängen gick över all förväntan! Hon sov duktigt, än om hon vaknade nån gång mer än "vanligt". Om man kan säga så efter enbart 11 dagar? =P Hon ville äta några gånger mer, men bara litegrann innan hon somnade så hon ville nog bara ha lite närhet och kärlek. Mammas fina flicka.

Vi sov till halv 10, klev upp, Anna fick mat och sen somnade hon igen. Då passade jag på att ta en vaaaarm dusch och Micke kokade kaffe. När jag duschat klart hade Anna vaknat till och myste med pappa i soffan. =)

Nu har Micke åkt iväg och skulle fiska så nu är det bara mamma och Anna kvar hemma. Och Bettan såklaart =) Hon har btw börjat löpa nu.. Suck. Hon blir så låg när hon löper, nästan deppig. Lilltösa..

Nej, nu ska jag snoka vidare.. Adios!!

Kommentarer
Postat av: Petra

jag tycker om dig <3

2008-10-07 @ 12:26:54
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Kickan

Mariiiie! Jag kanske ska åka hem i helgen!!! =D=D=D

2008-10-07 @ 12:28:10

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0