Ace

Godag.
Klev uppdatering I know.. Men jag ids inte =P Hur som haver så var jag iaf på Wahlbergs idag och köpte den där tröjan. Jag är nöjd. Halva reapriset så jag är väldigt nöjd. (samma tonfall som prästen i 3 reklamerna)

Vi var på en promenad i solen och hade trevligt. Maria och Sara kom på besök, och Maria var tänkt att kidnappa Anna tror jag. =P Bilder kommer sen på en helnöjd Maria och en sovandes (surprise surprise) Anna. Petra kom också och även Mattias och Casper. Nu ikväll har Micke haft en middag som han lagat mat till och sen serverat och Mattias kom ner och hämtade mig och Anna så vi har varit uppe hos dom i Gulldalen. Mysigt.

I morgon beger vi oss in till stora (lilla) Östersund för att storhandla på Willys och sen leta rätt på nån julklapp. Förhoppningsvis så finner jag nån iaf.. Denna julångest. Sen ska vi ut till Torvalla och käka middag med pappa, syster och bror. Bettan ska få följa med och få träffa "moffa" hon med =D

Nej nu ska jag tjuvkika lite bloggar innan det är dax att knyta upp svansen.. Adios och godnatt

Kommentarer
Postat av: Niclas

Klart vi trivs, men vi längtar ju hem till ditt kaffe! :-) Haha, nej men jag pluggar på distans och Nattis har hoppat av skolan så vi har inget som binder kvar oss här nere. Speciellt inte eftersom jag inte har några riktiga klasskompisar och inte träffat en enda människa här nere. ;-)

2008-10-27 @ 23:14:58
URL: http://nickeshake.blogspot.com/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0