God morgon

Hej. Hur har ni sovit? Jag har sovit sådär, jag vet inte alls vad det beror på. Anna- panna har sovit jättebra, men jag har varit vaken en massa. Men å andra sidan så har vi ju lånat ut Annas säng till Gabbe, så Anna sover bredvid mig, det kan ju vara därför. Aja.. Blir nog bättre i natt.

Ska jag berätta en rolig grej? Haha.. Är egentligen inte så roligt men.. Igår, skulle jag åka till Kullsta och hämta min bror. Först skulle jag ta gubbens bil, men jag fick inte fram sätet. Jag = svag. Sen skulle jag ta Saaben, och kup'e fläkten  fungerar inte ibland så jag skulle öppna huven och banka ovanför reläet. Men då får jag inte upp huven. Den sitter fast. Provar några gånger innan jag ger upp och går in och hämtar hjälp. Jag tänkte att kanske jag är svagast i hela världen så kanske Micke får upp den. Mycket riktigt, det får han ju.. MEN.. Då LOSSNAR ena gångjärnet!! Dvs HUVEN ÄR LÖS!!!!! WHAT THE FUCK?! Vi får inte heller tillbaka skiten så huven var sne och vin.. SUCK. Efter ett tag kommer Mattias, och han och Micke får på något vis tillbaka huven så den gick att stänga iaf.. Men den är alltså LÖS.


Gud vad jag älskar min bil. Not. Så idag ska jag väl försöka tvinga min farbror att kolla vad man ska göra åt det då..
Typiskt att det alltid ska vara någonting..

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha =) de e lugnt =) .. ja och ja har ju dom här relaxtimmarna där man får prova på en massa hudvårdsprodukter gratis =) nu har ja iaf vart o shoppat lite, så om du har tid i veckan kanske vi kommer förbi :) kram

2008-10-25 @ 21:03:15
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0