Goder morgon.

Anna sover i sin säng *yeay*, Micke bäddar rent i sängen och jag latar mig här. Natten har varit fantastiskt. Förutom att när mamma ville lägga sig igår kväll, då var Anna piggare än någonsin.. Hon låg och "grymtade"( jaa min dotter grymtar när hon pratar okej?!) och tittade. Släckte man lampan blev hon elak så det var bara att vackert vänta ut henne.. Men det gick bra. =) Jag ligger gärna och bara tittar på henne.. =D

Vi hade ju tänkt promenera till min gammelfarmor idag, men det regnar och är storm så det blir nog inte av.. Anna är redan lite förkyld, stackars barn, så jag vill inte utsätta henne för regn och blåst i onödan. Vi stannar bara hemma och tar det lugnt ist.. Vi får nog föresten besök senare under dagen med, Lakke, Marie, Olivia och Leon kommer nog i från Östersund. Nyfikna på lilla Anna. =D

Nu har vi blivit bjudna på sopp-lunch (för er som följer mitt ointressanta liv så har jag LÄÄÄÄNGTAT soppa sedan Maj.. Nu får jag den ÄNTLIGEN..) Så jag ska klä på barnet, ner i bilstolen, ut och starta bilen och iväg på sopplunch.. =) Vi hörs senare under dygnet.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Marre

bläää vilket väder idag. jag och gabbe tog en sväng till affären. inte roligt väder att dra vagn i kan jag säga. hihi

2008-10-05 @ 11:55:21
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0