Goood förmiddag

Anna-Panna sover i vagnen och här sitter jag. Har nyss haft främmande. Druckit kaffe och kommit fram till att Björkhammar är ett hemskt ställe egentligen. Vore det inte för arbetskamraterna så skulle jag INTE längta liiite tillbaka.. =P

Anna kräktes i mitt hår i morse, häääärligt. Så jag snurrade ihop det i en boll, låtsades glömma vad som hänt, gav henne mat och när hon somnat så la jag henne i vagnen och tog en snabbdusch. Hann nästan duscha klart när jag hör ett illvrål av missnöje, då är tösen vaken och känner sig ooootroligt ensam. Så det var bara att snabba på lite och sen komma till flickans undsättning.. Haha. Hon blev tyst så fort jag tog upp henne. **Mamma sjuk bara**

Undra vad jag ska sysselsätta denna dag med..? Skulle behöva dammsuga och skrura.. Både uppe och nere.. Plocka i diskmaskinen och.. Kanske bara ta det lugnt resten av dagen.. Ja jag vet inte.

Nej nu ska jag snoka vidare, adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0