Hej hej

Idag har vi hunnit med massor. Anna var vaken i natt med, big surprise? Suck.. Men inte lika länge iaf, det var skönt.. Vi klev upp, och gick ner och fikade och myste till slutet på nyhetsmorgon i morse, släppte ut hunden och tog det allmännt lugnt. Sen kom min mammas sambos mamma på snabb-besök och kikade på Anna och surrade en liten stund. Det var himla trevligt. =) Sen klädde jag på Anna och vi for iväg på BVC. Idag vägde Anna 3740 g och var 52 cm lång. Förra veckan vägde hon ju 3435 och var 50 lång så hon växer mammas flicka.. =)

Sen kom Petra och Saga och vi har varit på en promenad. Roligt =) Efter en stund hemma så kom Åsa och Erika och sen kom Petras Jocke. Så det har varit fullt upp i em, så jag har INTE städat.. Men det hinns, än är det inte kväll =P

Snart kommer väl Micke hem så ska vi beställa mat och käka, börjar bli himla hungrig nu.. Ska hänga tvätten med.. Shit, det hade jag glömt.. Idag igen...................


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0