Hur är det möjligt..

..att älska någon så liten, så otroligt mycket? På så kort tid? Helt otroligt..

God morgon kompisar! Har ni haft en tyst, fridfull, magknip-fri natt?
Vad skönt för er.......


Andra natten på projekt Anna-ska-sova-i-sin-egen-säng gick bra från början.. Men vid fyra tiden så började lillmagen leva ett eget liv, och det var himla besvärligt.. Stackars lilla Anna. Mamma försökte trösta så gott det gick, men tillslut fick pappa ta över och prova. Han gick ner med henne och kollade på TV, och mamma fick S-O-O-O-V-A. Skönt. Verkligen skönt.

Vi klev upp vid halv nio och käkade frukost tillsammans, allihopa. Pappa Micke for på jobbet och vi gick och tvättade oss och tog på kläder. Idag blev det en laban-body från Kickan på Anna, gisses så snygg hon blev =)

Nu har Anna ätit en av sina luncher och sover i sängen.. Duktig flicka.

Nu ska jag hänga tvätt, adios!


Kommentarer
Postat av: Mia

du ska lyssna på vad jag menar inte vad jag säger, haha! :P sen har jag kanske förmodligen lite större fötter än dig? jag har st 38-39...;) Söt Anna blev i sin nya body =)

2008-10-15 @ 13:10:44
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0