Jahapp

Här var det lite halvtaskig uppdatering ser jag. Men tiden räcker som inte till. =P Jag har egentligen ingenting speciellt som jag gör MEN, jag hinner inte sitta här.. Min lillgrid tycker att jag ska bry mig om henne och ENBART henne när hon är vaken och när hon sover sover antingen jag med eller så har jag annat för mig.. =)

Hur som helst, sedan sist har Anna blivit liiite större, vi har varit ute och gått och hösten har kommit lite till.

Anna äter och blir stor =) Måste ta mig iväg på nått ställe och handla lite kläder till henne.. Hon skulle behöva lite..

Idag har vi haft en massa främmande. Först Lotta på morgonen, sen min goa farmor från Köttsjön, min mamma, Mattias, Jaana, Casper och Elin H. Men nu är vi ensamma =)

Marre och Gabbe kommer på torsdag, undra vad vi ska hitta på.. Nej nu ska jag kika vidare innan Anna vaknar.. Adios!!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0