Magknip, mammas lilla tjej!

Huvva vilken natt! Anna har haft magknip, det har hon troligen fått av de där miniform- dropparna. Så dom har vi slutat med. Hur som haver så har hon sovit jättedåligt i natt, vaknat och haft ont i magen och en massa gaser. Lillhjärtat mitt. Men det gick ganska bra ändå, hon somnade tillslut av ren utmattning tror jag och sen vaknade vi vid 8 tiden.

Klev upp, Anna åt lite mat och sen kollade vi på TV en stund innan vi somnade båda två i soffan. Vaknade av att Åsa och Erika kom så då gick jag och hoppade ur morgonrocken och in i lite anständigare kläder.. Vi var och tog en prommenad tidigare på eftermiddagen, det var riktigt skönt faktiskt. Regnet drog ju bort och den blå himelen kikade fram. Fiiiiint höst väder =D Främmande har vi haft idag med, Mickes farmor och farfar och sen kom även Mickes farbror och hans assistent. Så det var riktigt trevligt. Anna fick ett par fina sockar av Lena som vi prov-använde idag när vi skulle sova i vagnen. Tack Lena! Annars har det bara varit lugna gatan nere hos oss. Jag hann ragga runt med dammsugaren nere medans Anna sov och damma lite. Får ju besök i morgon.......


Aja. Nu ska jag kika vidare innan Anna vaknar och vill ha mat. Adios!

Kommentarer
Postat av: Marre

huvva stackars lill tjejen :(

2008-10-09 @ 21:22:18
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0