Men VARFÖR?!

Nu sitter jag här, klockan är 08.17 och jag somnade 02.00 ungefär i natt. Fantastiskt inte sant? =P
Anledningen till att jag är vaken då Anna fortfarande sover är följande..

DET HAR SNÖAT HÄR I HAMMARSTRAND!!!!

Jag blir så leds.. Det är inte ens november ännu och det är redan snö ute. Fan fan fan.. Jenny, jag kommer upp i morgon eller på torsdag och kollar på vagnen.. Hur som helst så ska vi alltså in till Östersund idag.. Tur vi lagt på vinterdäcken på Volvon.. Saaben ska "repareras" idag, huven ska svetsas och avgassystemet. Sen läggs vinterdäcken på så ska vi hoppas att det blir någon ordning i grubban. Synd att fläktmotståndet gett upp totalt bara.. Det är så himla immigt när man kör. Suck.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Marre

de har snöat här oxå. började vid typ halv 6 imorse =/, as tråkigt =(.

2008-10-28 @ 09:19:34
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej tjejen.. =) vad händer imorron? eller fredag? =)

Kram

2008-10-28 @ 16:24:16
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0