Mycke folk..

Vi skulle på stan idag, då dummade sig vagnen och gick inte att fälla ihop. SUCK. Så vi struntade i stan idag igen och skulle bort på Lillänge. Klockan var väl kanske 11, och det var FULLT på parkeringen. Och jag ORKADE bara inte mycke folk idag. Så vi struntade i Lillänge med och for bort på IXO house och Barnenshus.

På IXO house köpte jag en klänning till Anna och batterier. Jag hittade faktiskt inte någonting mera. Eller det finns ju HUR mycket som helst, men jag hittade inga bra julklappar. Men men.. Vi gick på Barnenshus och köpte nappar till Anna, en julklapp till Erika och en till Casper. Sen köpte vi en julklapp till oss själva med, Monopol nutid =D
Hammarstrand kostar 2,8 miljoner =P

Utanför Barnenshus stoppades vi av ÖP och blev utfrågade.. De ni =P Dom tog kort på mig och Anna med, men det blev nog inga bra kort. Anna var grinig och halv-sov, jag hade tagit av henne mössan inne på affären och det blåste snålt och jag ville bara sätta in henne i bilen så hon inte skulle bli kall. DÅ tog dom kort när jag nästan hade satt in henne i bilstolen.. Eller jag stod i bildörren och skulle sätta in henne.

Micke och Robin for på stan iaf, men jag och Anna stannade i Torvalla med pappa och Bettan. Vi har försökt att fixa barnvagnen så vi har haft fullt upp..

Nu ska jag läsa bloggar.. ! Adios

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0