Nästan vår?

Ja så känns det i luften iaf =D Har nyss varit ute och gått en sväng med Anna, Bettan och mamma. Vi var på Wahlbergs och kollade efter en klänning till lillan, men det fanns bara i stora storlekar. Synd. Hittade en jättefin tröja som jag vill ha, får se sedan räkningar och så vidare är betalat så kanske man kan unna sid den =P

Anna ligger ute i vagnen och sover så jag passar på att uppdatera lite här =) Min MSN beter sig skumt btw, skickar nån jävla länk till alla mina kontakter och sen så kan jag inte prata med någon..
Brorsan kallade det för MSNbugg, VAD GÖR MAN FÖR ATT FÅ BORT DEN SKITEN DÅ?!

På förmiddagen har jag hunnit med att städa och till och med sovit en stund i soffan med Anna, hon är trötter. Natten har varit bra faktiskt, vi hade lite svårt att somna, men å andra sidan så sov hon ju lite längre i morse ist. =D Det finns för och nackdelar med allting. =) Nej nu ska jag kika vidare bland alla bloggar innan jag kollar om Anna är vaken och sen ska jag lägga in lite tvätt..

Adios!

Kommentarer
Postat av: Marre

haha vad har jag gjort nu då? :P

2008-10-21 @ 15:05:57
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0