Sedär..

Kickan har utmanat mig:

4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Vårdbiträde
2. Barnskötare
3. "Fritids fröken"
4. Städtant =P

4 filmer jag kan se om och om igen:

1. Red Rose
2. Sagan om ringen triologin
3. Skicka vidare
4. Pirates of the Carribean

4 ställen jag bott på:

1. Östersund
2. Hammarstrand; Centralgatan, Gulldalen, Hammarvägen, Fågelvägen, Lingränd
3. Brunflo
4. Krångede

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Grey's Anatomy
2. Desperate Housewifes
3. Miami Ink
4. CSI

4 ställen jag vill åka till:
1. Spanien (La mata/ Torreveia)
2. Thailand
3. Paris
4. London

4 favoriträtter:
1. Tacos
2. Kasslerlåda
3. Pappas Chili con carne
4. Kycklingsalsa ala VBK 

4 ställen där jag trivs:
1. Hemma
2. Hos min pappa
3. -
4. - (kommer inte på)

4 personer jag vill utmana:
1. Marielle
2. Petra
3. Linda
4. Sandra

Kommentarer
Postat av: Marre

jaha okey, lät som en helt okey morgon de ju :D

2008-10-28 @ 13:06:53
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Niclas

Absolut, det måste jag ju få göra. :-)

Vi vet inte riktigt än, har sökt lite lägenheter varav en i torvalla som vi står först i kö på. På onsdag natt klockan 12 får vi reda på om vi får nån.

Men 1 februari blir det isåfall.

2008-10-28 @ 19:37:09
URL: http://nickeshake.blogspot.com/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0