Solen skiner

Och allt är frid och fröjd.. =) Ska snart tvinga min sambo in i duschen så vi kan fara sen. Idag blir det en stadsresa. Ska på Lillänge och kolla lite, ut till Torvalla naturligtvis så pappa får gosa Anna och sen tar jag med mig min syster-yster och hennes kompis hem tillbaka till Hammarstrand.

Igår sedan Micke och Mattias begett sig så la ju jag och Anna oss. Messade lite med min kusin Marielle om dittan och dattan, läste lite sporadiskt i Kommunalarbetaren och sen stängde jag mina blå/gröna för kvällen. Anna har sovit lite bättre i natt faktiskt, det har varit skönt. Nu ligger hon i sin säng och sover, hon har på sig all pink idag, den fina tröjan som hon fick av Petra =) (I make mom smile!!)

Idag skiner solen från en klarblå, iaf nere i grubban där jag bor. Vad ska Du göra idag?


Kommentarer
Postat av: Marre

solen sken nyss här med, men nu är himlen kol svart =(.

2008-10-12 @ 12:54:37
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Petra

Fruktansvärt snygg blev Anna! Jäklar, vad jag är duktig ;)

2008-10-12 @ 13:49:47
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne mamsen har flyttat närmre stan men tar ca 10 min att gå till henne så de är inte så farligt. hehe ja han har ju ganska mjuk päls den hunde..Ja de var trist de som hände men tur att han repar sig..=)

jasså hon är inte det, hmm får kanske skaffa fejk päls att sätta på henne:P hehe.

jag jobbar som personlig assistent just nu, men funderar på elevassistent faktiskt, jobbade du innan du fick anna? Kram

2008-10-12 @ 20:15:51
Postat av: sandra

hoppas ni fåre fint i stan. kör försiktigt =) Kram

2008-10-13 @ 07:47:25
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0