Uppe med tuppen

Eller jag tror faktiskt inte ens han var vaken..

Klockan 06.00 i morse vaknade min flicka. "Huuuungring" grät hon, fine, varsågod hjärtat. I vanliga fall så brukar tösen somna när man rapar henne, eller så får man vagga henne lite så somnar hon om. Inte idag. Hon var pigg och pratig. För att pappa Micke skulle få sova en timme till innan han skulle upp på jobbet så gick vi ner till soffan och nyhetsmorgon. Mysigt. Vi kokade te, gjorde några mackor och myste till ljuset av några värmeljus och TVn.

Sen har jag duschat, Anna låg på skötbädden på golvet och pratade och sen fick hon bada. DET gillade hon verkligen =D Hon skrattade och plaskade och gjorde en massa nöjda miner.
Man smälter ju. Nu ligger hon nere i hallen i vagnen och sussar och jag sitter här. Skulle boka en ombesiktning på min bil, men det gick inte. Suck. Får prova igen sen.
Jag skulle behöva massage. Min nacke gör jätteont.. =( Och sen har jag EN punkt i ryggen som gör så himla ont i vissa lägen.. Ajaj.. =(

Får se om det blir Östersund idag, jag hoppas det. Vill ju träffa pappa och mina syskon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ah okej :) men ja kanske kan skicka ett sms på fredag så få vi se då?! =) hoppas ni tar er in till stan ida då. Kram =)

2008-10-29 @ 11:22:12
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0