Aj aj aj..

Vilken huvudvärk jag har idag.. Inte alls roligt. Haft det av och till egentligen hela dagen. Blev inte direkt bättre av att jag och min sambo dealade, han lagade maten och jag dammsög nere. Fine, det var ju antingen slarvigt dammsugat eller kaos pannkaka.. Jag dammsög = kanon resultat. Micke lagade maten = kanon resultat. A win - win situation.. Typ. Förutom för mitt huvud dvs.. Maten smakade kanon iaf, Erika käkade vimo, dvs svartvinbär, och berättade om hur stoooor hon blivit. Hon har ju en alldeles egen säng nu och allt.. =D Stortjejen..

Tänkte på det förut, om inte Åsa varit hemma med en liiiiten Erika när jag och Micke träffades, då hade nog inte jag haft en sådan fantastisk relation till henne. Det finns ingen som Åsa. Ingen alls. Samma hade nog varit om inte Erika varit så liten, så pass liten att jag ändå varit med "hela tiden", då hade nog inte vi två haft samma relation heller.. Älskade lilla Erika. Som har blivit så stor. Sover i en egen säng, pratar för fulla muggar, går på dagis.. Stor. =D

Snart har jag min egen liten goseknul.. Kanske en Elias? Kanske en Lea? Eller kanske en Alva.. Vi får se. Snart.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vilken tur du kunde skratta då.. för de kunde inte jag.. asg eller nu kanske.. hehe.. haha inte fiskpinnar.. fiskbullar! =) stor skillnad.. haha.. uscha fläskpannkaka, nope inte nån favvo hos mig.. hehe.. ne ja fick ju besök så har suttit o surrat å så.. sen har ja packat upp mina paket o svurit lite..haha.. annars har ja inte gjort så mkt.. kram vännen!

2008-09-09 @ 20:41:05
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Denise

Haha klart du ska fråga ;) Tanken är att han ska komma hit, våran plan är så.. Sen om allt går vägen vet ingen än så länge, finns så mkt konstiga regler o bestämmelser så det finns inga garantier på att vi kommer kunna leva tillsammans. Suck.. Men men, man får hoppas.

2008-09-09 @ 21:23:00
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha =) ja smaken är som baken ;) ja visst är det. himlans irriterande.. urkbulle säger ja bara! =) haha men marie då. va skulle de vara bra för då?! =P hoppas du får till de då.. om inte annat kanske nån kan hjälpa dig, du verkar ha väldigt snälla o duktiga vänner =) kram

2008-09-09 @ 23:36:05
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

P.s fina namn =) börjar dra ihop sig nu.. ;)

2008-09-10 @ 10:10:17
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

=) ja de e jättefina namn :) Är det släktnamn eller? Kram

2008-09-10 @ 12:40:47
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0