God morgon.

Idag vaknade jag, i vanlig ordning, snor-tidigt. Gick ner, damernas och sen ungefär stack gubben en vaaarm kopp te i näven på mig och ledde mig till soffan. Mysigt. Han hade, i valig ordning, tänt upp en liten mysig brasa som knastrade för fullt. Älskar verkligen ljudet av brinnande björkved, det knastrar ju så härligt. Plus att det ger en himla värme.

Sen Micke farit på jobbet fikade jag och Bettan och sen somnade jag i soffan i kanske en halvtimme. Det var himla skönt och jag känner mig så himla pigg nu. SÅ undra var man ska sysselsätta sig med idag då..? Klockan 13 ska jag till BM och lämna U-sticka och kolla blodtrycket igen, hoppas det gått ner sedan sist. Men det vet jag inte, för jag har egentligen inte känt mig nå annorlunda.. Får fortfarande den där "tunga" känslan i huvudet ibland och blir lite yr.. Men det är nog ingen fara. Så länge trycket sköter sig så ska det nog bli bra =D

Vad gjorde jag igår då? Jaa.. Ingenting egentligen.. Micke gjorde jättegod kyckling i ugnen, med Sweetchili-sås och wookgrönsaker. Nudlar blev det till.. Mumma.. Idag ska vi käka rester till lunch och sen tror jag vi skulle äta.. Äh, det ha jag glömt =D Såg på Lindas blogg att hon färgat håret, vill oxå! Men men.. Kanske kollar med Petra om hon vill förbarma sig över mitt strul senare? =D

Men vad ska jag göra med håret då?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha inte lätt du =) som "vanlig" dammsugare har vi electrolux silencer.. perfa när man har en liten för den lever inte om så mkt. spec när man har allt på samma våning =) haha jasså du.. =) Relax timmar är, att en är värdinna, säg du.. du har bjudit in några vänner för att ha en mysig och fin stund.. Jag kommer dit, har med mig allt som behövs, och ni får pröva hudvårdsprodukter. Allt är givetvis gratis och värdinnan får en gåva som tack för hjälpen. Det enda ja vill ha i gengäld är att man fyller i en enkät vad man tycker om produkterna. eftersom det är en relaxtimme så kan man heller inte köpa något av mig då, utan är man intresserad av produkterna får man kryssa i det på enkäten så tar ja kontakt med dom sedan inom ett par dagar.



Stillat din nyfikenhet? ;)

Kramar

2008-09-17 @ 10:54:35
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0