Green room?

Jaha.. Tänkte slänga in ett liten inlägg nu innan jag ska dra med mig sambon till sovrummet för att släcka de blå. Eller iaf jag ska det. Han kan väl få titta på filmen nere om han vill. Mig kvittar det. =D Han kommer ju sen.

Ikväll har jag inte fjort så himla mycket. Haft lite iont i magen, det gör liiite ont ganska långt upp på magen när jag hostar och så.. Ibland hugger det till som.. Konstigt.
Tvingade mig själv att kolla lite på Idol, vilket egentligen är emot allting jag lever efter i princip, men ibland behöver man få skratta åt andra när dom gör bort sig.. Det som skrämmer mig är att dom verkar tycka själva att dom är ganska bra på att sjunga.. Undra hur man kan leva med sig själv om man ljuger och säger att dom sjunger bra när det egentligen vill BLÖDA ur öronen? Jajajajay..

Hmm.. I morgon ska jag försöka få tag i Gunnsan.. Annars ska jag inte göra så mycket.. Ska kolla om lilla Petra jobbar, annars tänkte jag nog hälsa på henne en sväng.. Kolla in hennes nya gardiner och så.. Peya det jag är skyldig henne med.. Det ska bli roligt att se vad hon fick med sig hem =) Njae.. Nu får det nog vara nog för ikväll.. Har som ingenting vettigt att skriva om heller.. Eller joo.. Men jag orkar inte nu.. Eller kanske det till och med är värt ett eget inlägg?
Micke och Mattias fraktade upp en säng till Gulldalen..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0