Hallelujah

Hej igen.
Nu sitter jag här igen, lyssnar på Hallelujah och bara tar det lilla lugna. Blev ingen pomenad iaf.. Jag tappade lusten helt. Fick inkräktare som plockade mina svartvinbär på baksidan och sen hoppade jag i duschen. Gubben kom hem precis lagomt till att jag började med lunchen, så vi käkade pyttipanna. Det var väldigt gott, perfekt söndagslunch. Efter maten la vi oss i soffan för att svälla en stund och vem somnar inte om inte jag? Jag har blivit så himla trött nu för tiden, men man måste väl samla på sig lite extra energi för att orka ta hand om bebisen som komma skall =D

Petra kommer troligen hit sen med bäddsettet som hon köpte på IKEA i veckan. Micke skulle ta ut pengarna så jag har dom hemma så hon får dom genast. =) Sen ska jag köpa ett till själv nu på torsdag, dom kostar inte så hutlöst mycket på IKEA så då kan jag passa på att köpa nått fler. Kanske hittar nått fint gosedjur till sötnosen med.. Shit, det börjar närma sig nu.. Bara tre veckor kvar till BF.. Sen får vi väl se när bebisen behagar att kika ut.. Kanske INNAN BF tom.. Eller så får jag vänta i ytterligare 2 veckor, som min lilla kusin Marielle.. Tösa gick exakt 14 dagar över tiden.. Men så var det en stor kille hon fick med =D Så fin lilla Gabriel.

Nej nu ska jag kika vidare innan Petra kommer.. Vi hörs kanske senare mina vänner!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: cammie

3 veckor. pommes! det är ju inte alls längt, din lilla kan ju komma när som helst. spännande! =)

2008-09-07 @ 16:35:18
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

ja jisses ja, läskigare ju kortare tid det är kvar. Mest rädd för den där sabla smärtan! har en bra smärttöskel i vanliga fall..men detta går ju inte att sammanlikna med det. hehe. Jo, här är allt bara fint..ont i höft och rygg..men överlever. =)

2008-09-07 @ 16:52:57
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

själv har jag 5 minuter till sjukhuset så det är ju bra tycker jag. 10 mil,det är en bit ja..men känns det så åk direkt lixom. Ja,vi ska på två kurser i november. "Födsel och smärtlindringring".."Ammning och tiden efter"..Ser fram emot dem.

2008-09-07 @ 16:58:45
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0