Jag tog och bytte tillbaka..

Jag bytte tillbaka till min ursprungliga design.. Den duger gott och väl till Petra har tid/ork/lust att hjälpa mig vidare i utvecklingen =) Snart kommer gubben hem, han ville nog att vi skulle käka lunch tillsammans då.. Attans att jag inte är den minsta hungrig ens.. Aja..

Bebisen rör sig för fullt idag, trodde den skulle börja lugna ner sig snart, nu när det BARA är tre veckor kvar.. Shit.. Det är bara tre veckor kvar.. Ge eller ta två.. Alltså.. Chansen finns att jag får min bebis om en vecka, lika som det kan dröja 5 veckor.. Känns ju liiite läskigt faktiskt. Men samtidigt längtar jag - åh så jag längtar.
Tänker på hur du ser ut hela tiden älskling.
Dax att beställa den där från Ellos nu.. Har tittat på den flera gånger, men tyckt den känts lite dyr.. Är jag inte värd det då kanske? =D Slumrade till i soffan tidigare.. Är så himla trött nu för tiden.. Sover bra om nätterna men ändå är jag så himla trött. Igår tog jag ingen powernap under dagen, och gissa vem som var helt död när klockan slog 23 igår? Jag. Skulle prata med lilla Kristina i stora Umeå, men jag orkade inte hålla mig vaken. Får surra med henne idag ist.

Nej nu ska jag dra upp persiennen i sovrummet nu när solen inte riskerar att bränna mina blommor.

Vi hörs senare! Adios!

Kommentarer
Postat av: ronja

gud vad spännande när det närmar sig..

:)

2008-09-04 @ 19:19:39
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Kattis

Åh, så spännande ;) Hur står det till med dig då?

2008-09-06 @ 18:43:09
URL: http://widen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0