Jahap..

Var iväg på jobbet iaf, ingen chef tillgänglig idag inte. "Är på sammanträde. Återkommer i morgon klockan 08.00" SUCK. Aja.. Får väl prova i morgon då. Var och cuttade luggen med, blev ungefär som jag tänkt mig. (dvs INGENTING blir någonsin som jag tänkt mig med mitt hår för det är tekniskt omöjligt att ordna) Sen smög jag mig in på Stööks och hittade, hör och häpna, ett par skor som kändes bekväma från första början och som jag kände mig ha råd med.
Plus att jag kan knyta dom så pass att jag inte behöver knyta varje gång = böja mig vilket är omöjligt näst intill.

Sen kikade vi på Pirates filmen nr 3, den var ganska så bra, men jag föredrar nog den första. Men Depp är liiiika het i dom allihop. =D Var och handlade förut, allting UTOM det som verkligen behövdes, dvs toapapper. Får försöka komma ihåg det i morgon då.. Suck.. Käkade pizza idag till middag. Vädret och saknaden av inspiration eller ork gjorde att spisen fick stå kall. Men men.. Huvudsaken man blir mätt, right? =D

Nu for Gubben iväg med Pettersson upp till Gullis med sängen dom köpt av oss. Bra bra. Då kan vi snart ställa in ute möbeln och det gigantiska parasollet där för vintervilan.. Det är bara lite mera rat som ska bort..
Ett vitrinskåp storlek skit-stort och en "slaktar bänk", typ en köksö. Intresserad någon??

Aja.. Nu ska jag kika vidare.. Adios!


 Majne nue shues.. Vad tycks? =D

Kommentarer
Postat av: PeeWee

Lookin' fresh dude!

2008-09-22 @ 00:35:57
URL: http://pontuswengman.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0