Kycklingtaco

Jaha, då har jag käkat en god middag. Kycklingtaco och en massa gott. Mumsbabba. Sen käkade vi äppelkaka, eller.. Jaa.. I mitten var det jääättegoda äpplen med kanel på och kanterna var.. Sten-hårda, så att säga =P Men den var väldigt god iaf.. =D Innan vi åkte till middagen så tog jag mig en lååååång dusch och det var såå himla skönt.
Jag gillar min dusch..

Mammas Bettan har fortfarande ont i foten, men hon har fått sin tablett så jag kan inte ge henne nån mera idag.. Jag vet inte vad jag ska göra, det är så hemskt att se henne ha ont!! Mammas älskling.!

Jaja.. Nu ska jag kolla HM och Ellos efter en mysdress.. Wish me luck!

Sen blir det Skicka vidare på kanal5 klockan 20.00, bara att ladda upp med näsdukar och gråta ögonen ur sig med andra ord. Hur ska du spendera din kväll?


Kommentarer
Postat av: sandra

förresten, glömde kommentera dina bilder.. =) jättefina =) go magen ;) inte många dagar kvar nu till BF eller hur?! =) åhå, jopp.. han har jobbat mest hela dagen.. jobbar än.. usch då.. inge kul det, men snart ere över du ;) när kommer micke tillbaka då? Kram

2008-09-21 @ 19:31:41
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Skicka vidare? Vad är det för ett sorgligt program? Har aldrig ens hört talas om det :P Eller film kanske det är?

2008-09-21 @ 21:04:49
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0