Lilla busunge!

Full fart.. =D Det känns verkligen verkligen nu när bebis är vaken och inte. Det bufflar och puttas och har sig, stackarn får väl inte riktigt plats I guess.
Du får komma ut om du vill. Vaknade förut idag när jag tog min dagliga napie av att bebis sparkade på blåsan, INTE ROLIGT!

Middagen bestod av stekt falukorv och stuvade mackaroner.. Gott. *svartpeppar och socker* Mums. Ketchup med NATURLIGTVIS. =) Sen har jag bara degat i soffan.

Nu ska vi upp till Gulldalen och dricka te!

På återskrivande..!

Kommentarer
Postat av: Petra

sjääälvklart kan jag de. har bara lite fullt upp ikväll och i morgon. men kanske kan trycka lite på lördag :D

2008-09-04 @ 22:25:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0