Någonting är skumt idag..

Vaknade snor tidigt i morse.. Närmare bestämt 06.15. Suck. Micke var vaken, han skulle hämta nån i Bispgården klockan 07.00 och sedan skjutsa den människan till Funäsdalen. Så han hade hämtat ved och gjort en liiiiten varm och go brasa. Hur som helst så vaknade jag då, gick ner, gick på toa, pussades lite med Micke sen och gick tillbaka upp i hopp om att kunna sluta mina blå igen. Eller är mina ögon gröna? Aja.. Hur som helst så gav jag upp kvart i 7 och gick ner. La in lite mer i brasan och satte mig i soffan. Min hund tycker att jag är den sämsta matten någonsin som inte har vett att sova länge längre så hon gick helt sonika upp och la sig själv. Sån är Bettan. Hon gjorde lika dant igår kväll då ingen gick och la sig i tid tyckte hon. Det är ordning på Bettan. =D

Somnade till mellan kvart över 7 och 8 kanske och sen en gång till mellan 9 och 10. Nu kommer vi till den konstiga biten.. Sedan jag vaknade för andra gången, så ser jag lite suddigt på höger öga. Och det går inte bort.

Vad beror det på? Har jag legat och tyrckt på en nerv i en timme så min syn är rubbad för all evighete? Eller kanske bara för en liten stund? Tur Åsa kör till Bispgården och fiket där, annars kanske jag kör av vägen och rakt ner i älven..

Inte coolt, det är kallt i vattnet nu..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0