Rubrik?

Jaha då var man tillbaka då =D.

Hos barnmorskan gick det väl ganska så bra, SF-måttet var 34, precis på kurvan. =D Mitt blodtryck därimot var lite högt, förra gången hade jag ca 120/75 och idag hade jag 135/90, så jag fick lämna U-sticka på labb men det var normalt. Ska tillbaka nästa vecka och lämna U-sticka och kolla trycket.. Sen har jag nästa barnmorskebesök är den 22:a klockan 10.00 =D Det är "bara" 5 dagar innan vi är beräknade.. Känns helt otroligt.. Det är snart dax!! Bebisens hjärtslag var 137/min ungefär som förra gången =D.

Träffade mamma och fikade, sen for jag upp till Åsa och träffade henne och Erika. Och nu är jag tillbaka hemma. Ska försöka koppla in skrivaren som Micke hämtat i Böle, och sen försöka skriva ut lite utav korten vi har.. Ska köpa ramar på IKEA på torsdag.. Men jag vill skriva ut korten först så jag vet hur stora ramar jag ska köpa..

Adios for now..

Kommentarer
Postat av: sandra

haha kanske du har rätt.. =) hehe, men för mig är de lugn helg bara ja får ha älsklingen hemma =) hihi.. haha i know!! =) vill bara få till det, någotsånär först iaf.. men kollade just status på paketen.. ett kommer antagligast imorron å ett på onsdag =) tyvärr verkar en del saker vara försenade så de kommer senare denna månad o en del inte förrän i okt! Urk! =) men då få ja så lov o ta kort iaf. o uppdatera senare.. ;) hehe kan tänka mig det.. ah, okej, bra att allt var ok. och bra att de har lite extra koll. hoppas att de går bra nu resten av tiden som är kvar =) vad e de för bilder du ska skriva ut då? =) nyfis kramar

2008-09-08 @ 13:28:34
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Ja det är ju gott! Fast det har löst sig för idag i alla fall, för Johan ringde och bjöd på mat! haha, ibland har man tur! :D



Inte många dagar kvar för dig nu... haha. Jag är så himla nyfiken på om det är en pojke eller flicka :P

2008-09-08 @ 14:32:07
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0