Skönt.

Har varit hos barnmorskan nu. Det gick bara bra. Förra veckan var blodtrycket 130/90 och nu låg det på 130/80. Tidigare har jag haft 120/70 men även 120/95 så mitt blodtryck ligger ganska så stabilt, ingenting att oroa sig för iaf =D
SF-måttet var 35 idag, 34 förra veckan. Jag hamnar alldeles precis på kurvan, känns kul. Bebisens hjärtslag var 135 idag, 137 förra veckan och nu har bebisen äntligen fixerat huvudet.. =D Nu är det verkligen nära =D

Jag har naturligtvis gått upp ännu mera i vikt, men U-L trodde mycket av det var vätska. *puh nu får det vara nog med kilon* När jag skrev in mig så vägde jag ynka 53, vilket ändå var en uppgång från mina tidigare 49-50 kg. Nu, idag, när jag ställde mig på vågen visade den.. 77.8.

Jag klagar inte, bara gnäller över siffrorna...

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0