Smoking-hot?

God morgon.

Natten har varit fruktansvärd, dels för att jag måste upp på toa hela tiden och sen eftersom det varit sjukt varmt och SEN eftersom min lilla struthund vill ligga och ta en sjuhelvetes massa plats i sängen, på min sida naturligtvis. Aja.. Hon är ju bra söt så det får väl gå ann.. =P Vaknade vid 8 snåret, men orkade inte kliva upp. Somnade om och vaknade igen vid nio, klev upp och kokade te, använde min nya tekanna =D Fikade med hunden och gav henne medicinen. Hon är så duktig, man ger henne tabletten bara så tuggar hon i sig den.. Mammas duktiga flicka.

Kikat lite på TV, dammsugit upp de skit som min sambo drar in då han "glömmer" att ta av sig skorna när han går in och lite hundhår.. Sen åt vi baguette-skorpor (blev inne i ugnen lite för länge) igår kväll och dom smulade så fruktansvärt så dom for med dom med.. =D

Ska snart dammsuga här uppe och bädda rent i sängen.. Tvätta och kanske ta en prommis?

Men först.. Snoka bland alla bloggar.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du ska vara glad att dina baguetter inte blev som dem jag gjorde i din lägenhet i stan, minns du? jag hoppade in i duschen och dom blev KOLSVARTA :D...

2008-09-23 @ 11:58:38
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, nä 14 dagar är nog ingen höjdare! 11 dagar var helt outhärdligt i alla fall, så ont önskar jag inte någon :P haha



Allt bra annars?

2008-09-23 @ 12:13:21
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja....den ja! men i din lägenhet i stan, när vi skulle sova där.. då hade jag såna små baugetter och hoppade in i duschen, och sen när jag kom ut sa ni att det typ rök ut mi´kron eller nått.. så av dom....kolsvarta och typ 4 st mindre :(

2008-09-23 @ 12:16:38
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0