Tillbaka och helskinnade.

Japp, så var en hel dag i Östersund avklarad. Hunden mår bra, hon har fått en tratt och ett litet gulligt rosa bandage. Hon har fått recept på medicin som jag ska hämta i morgon men annars är hon nästan som vanligt, omän att hon har lite ont i tassen. Det gick jättebra att lämna henne i morse, det var nog jobbigast för mig..
Jag och Micke for till pappa och sen drog vi med oss honom på Jula. Det var inte så mycket att hänga i julgranen.. Mycke, mycke grejor och trångt. Iaf så tyckte jag att det kändes så.. Aja, jag köpte en inne/ute termometer iaf.

Vi lunchade på Korvmacken och sen for vi på Lidl. Pappa köpte snus och lite annat plock och jag köpte Onico. Sen tillbaka till Torvalla och slappa en stund. Klockan 16.00 får jag och Micke och skulle hämta Bettan på sjukhuset, fick vänta till halv 5 innan vi ens fick komma in och träffa mammas lilla hjärta, sen strulade det med betalningen, dom fick ingen respons ifrån försäkringsbolaget. Men tillslut så löste det sig och vi kunde betala och fara tillbaka till pappa för att äta. Sen for vi så gott som hem. Och nu sitter jag här. Bettan är ute med Micke och några kompisar till honom och jag sitter ju som sagt här. Har nyss ätit en nektarin.. Mumma.. =D

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: sandra

men allt ser bra ut då? för lilltjejen =) kram

2008-09-18 @ 20:37:30
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Mamsen

Va skönt att allt gick bra! Stackars lilla Bettan..me tratt & allt igen...

Kram på er!

2008-09-18 @ 21:08:48
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Född 89 och en dotter född 03]

Tack tack :)

2008-09-19 @ 08:53:34
URL: http://jyees89.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0