Vill oxå!

Jag blir så himla avundsjuk på alla som har badkar. Jag vill oxå ha ett badkar. Vad har jag då? En liten, trång dusch som man verkligen verkligen inte får plats två i och som man helst skulle vilja utöka med ca 2 m åt varje håll. Men är det ens möjligt att utöka duschen med ca 2 cm? Nej. För när man kommer in på våran toalett, så direkt till höger står tvättmaskinen. Direkt till vänster är det ett element och handfat. Rakt fram är duschen, inklämd mellan handfatet och väggen typ.. I det högra hörnet längre in så är toaletten.. OCh allt detta är inklämp på ca.. 2.5*2.5 m.

Räkna ut vart badkaret skulle stå i den ekvationen. Suck.

Kommentarer
Postat av: sandra

vill oxå ha badkar.. vi har också superlitet badrum, får icke plats nå badkar där.. urkbulle..

hehe =) ja de ska bli himla roligt.. ska försöka komma igång med det i slutet av september/början på oktober.. =) Ja jag älskar verkligen mitt jobb, det är superroligt! =)

Kram

2008-09-17 @ 11:33:59
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: PeeWee

Jo men så här gör vi vettu! Vi sätter badkaret i taket! Som ungefär en våningsäng med en stege och sånt där, sen gör vi en lucka in till själva badkaret, men gångjärn och allt. Sen kan du bara krypa in där, hä på vattnet, lyssna på Enya och njuta som Hitler gjorde under 2:a världskriget! Faaaaaaaan så smart jag är, ja jävlar den var inte dum!

2008-09-22 @ 00:13:47
URL: http://pontuswengman.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0