Bispan t.o.r

Natten har varit lite bökig, hade lite vaken tid mellan 3 och halv 5. Men men.. Vad gör man inte när skruttan inte är riktigt pigg? Hur som helst, så sov hon till 8 i morse innan vi klev upp. Gjorde lite gröt och kikade lite på TV och busade.

Vid lunch typ kom Annas mormor ner och vi åkte till Bispan för att kolla om det kommit nå nya jeans i fyndboden. Det hade det inte. Men jag fann iaf 2 tröjor, i färg, med lång ärm som jag införskaffade. 100 kr för båda. Alldeles lagomt för en halvfattig mamma. =) Finns annat att lägga pengar på än kläder till mig. :p Hur som helst så for vi på Cafe Gourme (?) och käkade lunch, sallad till mig och mamma och Anna käkade kyckling och grönsakspure. Mumma. =)

Åkte hem och kom på att vi skulle passa på att kolla om M.A i Gulldalen var hemma så jag kunde få mäta lite i lägenheten. Naturligtvis var han inte det så jag får väl ringa sen ikväll och kolla om vi kan komma upp i morgon och kolla.. Aja, när vi kom från Gulldalen så sov Anna fortfarande så vi stoppade ner henne i vagnen och gick en sväng med henne och Bettan. Nu sover hon fortfarande och jag sitter här. Funderar på om jag ska göra adressändringen så det är färdigt så slipper jag komma ihåg det sen.. Ringde iaf till Sthlm så dom ska skicka upp det nya kontraktet så jag kan skriva på det och skicka tillbaka så vi får börja någon gång..

Nu ska jag kolla facebook och sen adressändra.

Vad gör Du idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de va inte alls någon höjdare :(

Ja, skönt att de tog en på allvar och att man fick en tid så snabbt.



Huvva. Nu håller ja tummarna för att han ska bli bättre och inte få något fler anfall!

Kram

2009-04-06 @ 16:12:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oj,oj här händer det grejor.


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0