Fredag hela dagen

Idag har dagen gått ganska fort..
Fika mitt emot, fika ett snäpp högre upp.. Surr med min fantastiska Umeå-brutta och kaffe i ohälsosamma mängder. Lite halv ont i huvudet och en powernap på soffan. Häääärliga dag.

Nu är brorsan och hans tjej här, och middagen är i ugnen. Bettan har varit ute och lekt en sväng med grannens hund, jag blir såååå stolt över att hon lyssnar direkt när man ropar. Jag var lite tveksam till att ha henne lös, med tanke på alla 10000 katter som springer omkring här. Bettan älskar katter men katter är inte lika förtjusta i henne.. :p

Hur som helst så kollade vi att det inte var några katter i närheten, inga lekande barn som kunde bli överraskade av 2 kutande hundar och inga andra hundar. Duktiga flickor som kom när vi ropade, eller, Bettan kom och Easie (stavning Erika?) kom för att Bettan kom. :p Nej då, Easie lyssnar faktiskt väldigt bra för att vara så liten.

Nu ska jag busa lite med dotter innan det är dax för middag för oss och sovning för Skruttan.

Adios mina slaviska läsare, jag känner mig hedrad att Ni läser, varje dag =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart hon gjorde, det är ju jag som uppfostrat henne ;P Stavningen är för övrigt heeelt korrekt :D duktig Marie! :)

2009-04-26 @ 00:40:55
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0