Fullt upp!

Idag har det varit fullt upp, har knappt hunnit träffa min sambo alls.

Dagen började med en nyduschad Anna i knät när jag vaknade :p Sen har det varit full rulle. Åkte till mamma vid 10 tiden för att hjälpa henne städa ur huset dom precis flyttat från, men först fick jag en kopp kaffe och Anna en tallrik med gröt (eftersom vi glömde köpa havregryn igår, suck) innan vi for. Städade ett bra tag, jag började på med köket och fick så småningom hjälp där.

Vi avbröt vid 1 då mamma skulle på banken så vi åkte hem till hennes nya hus och hon vidare på banken och jag glassade i solen med en kopp kaffe medans Anna sov. Sen när Anna precis vaknat skulle vi tillbaka till huset och städa, och var nog där till runt halv 4 då Anna började bli hungrig. Hem och käkade och sen ner på Oasen och träffade lite barn och surrade med andra mammor. Det var trevligt. Fick även de sista papperna från massagekursen och betalade för den. Fick även veta att Titti ska komma till Oasen den 27:e maj och prata om barnomsorgen så då ska jag dit. Tog det säkra före det osäkra och bad Margaretha ringa mig och påminna mig :p Jag vet ju vilket dåligt minne jag ha..
(alla i min massage grupp kan nog instämma på det.. :p)

Nu när vi kom hem så tog vi en promenad med Bettan som varit ensam ett tag eftersom pojkarna (då menar jag Micke, Mattias och Johnny) drog till Svallet tidigare idag och då blev hundarna hemma själva. Skulle upp och hämta Easie för att ta med henne på promenaden med, men då var frun i huset redan hemma så då gick vi själva. =)

Nu har jag precis kastat in en maskin i torktumlaren och nu ska jag koka kaffe och ANDAS.

Vad har Ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

De va trevligt o ses idag :) även om för en kort stund. :) alltid lika söt anna lilla :)



Hoppas ni får en fin sista april.. Vad har ni för planer?

2009-04-30 @ 09:44:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Petra

till min tatto sitter på min kropp FOEVVAAH! * Ikväll smäller de! <3

2009-04-30 @ 10:35:53
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0