God natt

Nu är jag hemma från kvällens bravader, gick ända upp till grannen. God mat och väldigt trevligt sällskap. Vi har druckit lite cider och vin, spelat ett förädiskt spel och nu är jag hemma med de två människor jag älskar allra mest.

Min underbara sambo Micke och min fantastisa dotter Anna.

Tack Petra, Jaana och Erika för en underbar kväll men löjligt mycke skratt. Tack för att ni är mina vänner.

Kram och god natt till er andra valborgsfirande.. Puss på pannan

P.s; Jag fick känna Elin och Edvin bebis sparka ikväll =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du hade en fin sista april :) Låter härligt :)



Händer resten av helgen då? ( Nu måste du ju ändå ha städat färdigt för de här halvåre ;D )

2009-05-01 @ 11:25:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för att du är min vän brullan :)

2009-05-01 @ 16:41:28
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0