I'm baaaaaaaaack!

Did you miss me folk's?

Nej tillbaka till allvaret, nu har vi internet, dvs bara att betala räkningarna. Hallelujah.
Vi trivs bra här i Gulladalen btw, iaf jag. Anna verkar trivas, far om kring på golvet som en tok nu när förkylningen gett med sig. Bettan är mycket lugnare och jag tror nog min sambo trivs oxå. Nära till pojkarna och dom är då ute på diverse aktiviteter varje dag. Kaffejouren verkar våran dörr kallas för, det är här vi dricker kaffet på morgonen. Men idag ska trenden brytas, iaf för min del. Jag ska upp till Erika och dricka kaffe. Nog för att jag redan hunnit med en kopp, men nästa ska drickas på 5an. Hade jag tänkt.

Igår började jag och svärmor städa. Det jobbigaste med en flytt är ju faktiskt städandet av det gamla boendet. Och det började vi med igår. Å tog badrummet och jag köket. Hann verkligen inte allt men jag tänkte tvinga mig ner idag igen. Ja, jag måste tvinga mig själv för att jag ska göra det. Och köket är ju bara toppen av isberget som det känns idag. Suck pust stön. Men det måste göras. Idag. I helgen. Punkt.

Nu kallar min vackra dotter, så jag ska ta hand om henne.. Förresten, nu när jag varit utan internet så tog jag fingrarna ur och la in alla (85) bilder på Anna från kameran till datorn. Kanske jag ska bjuda på en vacker bild såhär på morgonen?

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha. Välkommen tillbaka lover!

2009-04-24 @ 18:00:18
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

of course i did!! :D Välkommen tillbaka ;)



hahahahaha.. Din stackare =P men inte alltför länge kvar nu ;)



kram

2009-04-24 @ 18:27:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Välkommen, välkommen!

Visst är det konstigt att man saknar sitt internet så men TV går det bra att vara utan.


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0